Day 7 - Când dimineaţa începe cu El şi noaptea mă culc tot cu El

29 iunie, sâmbătă
Dimineaţă.
Dorm, încă o dimineaţă leneşă, avut câteva încercări mai înainte de a mă trezi, dar fără sens. Vreau să stau în pat să continui visul dulce.
11:39
Sună telefonul. Un glas dulce, puţin obosit se aude la receptor, glasul Lui. Orice urmă de somn dispăruse în câteva momente. Fericirea care mă umplea era prea mare şi realitatea era mult prea frumoasă, ca să mă mai lege ceva de visul pe care îl aveam.
M-a sunat să vorbim pentru că seara (la el) nu va putea vorbi.
Cel mai frumos început de zi, eu cu inima plină de duioşie, cu o dispoziţie superbă şi cu un zâmbet pe care mi l-a dat El până la urechi, urc scările spre parter în câteva momente, zburam.
Am luat dejunul cu toţii şi savuram amiaza însorită de sâmbătă.
Ziua.
Nu am făcut nimic deosebit, marcant, mai stat în facebook, mai scris pe blog.
17:00
Am decis să ieşim puţin în oraş, să mai trecem pe la Festivalul de Jazz.

Mama mea scumpă şi iubită s-a gătit mult pentru ieşire şi a luat şi cea mai bună decizie a ei în acea zi; s-a îmbrăcat în tricoul care i-l luasem eu, cu I love Budapest, ehhh.
Aici la festival am făcut poze mult, Vanea meu iubeşte să facă muulte multe poze şi întraiurea. Sunt şi câteva bune, pe alocuri, hahah.

Ne-am plimbat pe străzile largi ale Montrealului, mers pe St.-Catherine, ceva de genul 5th Avenue în New York.
18:23
Din minuta în care eram ajunşi în oraş, un gând malefic mi-a împânzit raţiunea: 'vlau îngheţată!!!'
Acum, intrăm la 'yeh!' unde este un fel de iaurt îngheţat, muuult mai delicios decât îngheţata propriu-zisă.
Muulte gusturi, topping-uri mi-au încântat văzul şi burta. Până la urmă ales iaurt cu blueberry, cu căpşună şi cu ciocolată, cu topping de brownies şi M&M's, delicios. (Apropo am şi poze pe facebook cu acest iaurt şi cu multe altele, care tot vin numerotate pe zile.)
19:00
Mergem spre 'Plateau' regiunea unde trăiesc oamenii mai bogaţi şi oamenii de artă ai Montrealului. Frumoase căsuţe şi apartamente, plăcut.
Văzut muulte muuulte cafenele, restaurante şi patisserii foarte drăguţe, unde cred că o să am drum degrabă.
Fost la un magazin biologic, de unde verişorul îşi cumpără mâncarea, interesante chestii se produc.
Cumpărat apoi Nutella şi unt de arahide, mmmmm.
21:00
Venit acasă, mai scris în blog, am mai stat la discuţii la o cană de ceai bun.
Seară.
Am hotărât să încep să citesc "Adam şi Eva" pe care, dacă mai ţineţi minte din istoria zilei 1, o luasem în ultimul moment pentru că e cartea Lui iubită şi pentru că mi-a recomandat-o cu mare insistenţă.
Citit biografia lui Rebreanu, prefaţa, nişte referinţe critice şi am înţeles cât de genială urmează a fi cartea. Însufleţită încep să citesc cartea, nu am reuşit să citesc mult, căci...
02:12
Sună telefonul, se aude pe toată casa şi fug repede afară, la terasă ca să nu-i trezesc pe ai mei.
El, din nou... Inima mea a tresărit iarăşi de bucurie şi o fericire mare îmi cuprinse toată fiinţa. Era cam răcoare afară, o adiere dulce de vânt îmi mângâiau faţa în dulci sărutări. Îl simţeam parcă pe El. Glasul Lui dulce, încă de pe somn îmi suna în urechi ca o melodie.
Cuprinsă de acest extaz, creierul meu refuza să primească orice altă informaţie în afară de cea legată de El, aşa că am hotărât să las cititul cărţii pentru mai târziu.



P.S. Day 12, zilele sunt mai frumoase când încep cu El şi se termină tot cu El.

Comentarii

Postări populare